Tror jag är kär...

Shit altså. Jag har länge tyckt att brudar som blir "kära" i sångare, skådespelare m.m är fruktansvärda fjollor. Så är dock fortfarande fallet när det kommer till överreklamerade manliga fjollor så som Brad Pitt, David Beckham eller Justin Timberlake. Visst ser dem väl bra ut och så, men ingen och då menar jag INGEN kommer överhuvudtaget i närheten av de två hunkarna som etsat sig fast vid min näthinna. Nämligen Wentworth Miller och Dominic Purcell. Jag formligen smälter när jag ser dem... mums. Kan dock inte bestämma mig vem av dem som är hetast just nu, finns möjligheten att få dem båda? ;) I så fall är det dem jag önskar mig i födelsedagspresent!

                                   Wentworth Miller                 VS.                       Dominic Purcell

                                   
                                            


// M


Kommentarer
Postat av: Anna

Varför inte båda på samma gång ;) och du har ju nära till tomten om du vill lämna önskelista...



Hoppas allt är bra där borta i finland. synd att vi missade fikan innan du åkte från hbg, men jag fångar dig när du är tillbaka =)



Puss och Kram

Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback