Mmm vad regnet doftar gott

Ja, det gör det verkligen. Finns det något mysigare än att sitta inomhus eller på altanen och bara lyssna och titta på regnet. Och sen doftare det ju så gott med efter en vekcka med stekande värme.
Har haft mycket att göra de senaste dagarna. Dåde med jobb och med plugget. Och sen eftersom jag snittar ungefär 4-5 timmar sömn/natt så var jag helt död i lördes när jag inte behövde gå upp redan klockan 5. Tog tillfället i akt att sova lite extra då =)
Var och bokade tid för en tatuering i fredes. Fick inte tid förren den 9 september, men säger man inte "bättre sent än aldrig"? Den kommer att bli jättefin, men den som vill vara fin får lida pin.
Imorgon kväll har jag blivit bjuden på middag till min gudmor och hennes dotter så vi ska ha en riktig tjejkväll då med en massa mys =) Ska bli hur härligt som helst. Men dock måste jag ändå får klart min inlämningsuppgift som ska in innan midnatt imorgon. Ska ta och läsa på lite inför den idag så att man snabbt och lätt kan ta och skriva ihop den imorgon efter middagen. Den är ju bara på 1 poäng så det är inte så långt svar som krävs =)

Men nu ska jag ta tag i min bok och fortsätta att dofta på regnet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback