Tillbaka till brottsplatsen

Nu är jag återigen hemma hos mina föräldrar. Har blivit en hel del av den varan nu de senaste helgerna. Men vad gör man inte för lite lagad mat och trevligt sällskap?! Ikväll är det tänkt att vi ska fira att min ypperligt duktiga syster har tagit sin kandidatexamen. Ska i och med det få träffa min bror som jag inte har träffat på X antal månader så det ska bli kul =)

Bara för att jag är lite stolt över mig själv så måste jag få lov att meddela att jag lyckades med att inte få parkeringsböter denna veckan när jag hade bilen parkerad på gatan i Helsingborg. Tog ett litet glädjeskutt när jag insåg att detta var ett faktum. Anledningen till oro: Förra veckan fick jag böter på 3x700 kr på 2 dygn. Det suger fiskmås så fruktansvärt grovt! Det där med reglerna om parkering i T-kors var inte helt klara för mig, men nu jäklar är de det!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha jo det är najs o tappa så mycket men samtidigt är det mycket kvar och det går ju så otroligt långsamt. Hur mycket har du tappat? Eller nej, det stod ju där på sidan kom jag på :P HAHA! Jag har ju haft allt emot mig. Bröt ju benet och sånt också så jag var handikappad i 2 månader. Inte roligt alls! Men jag får väl satsa på beach 2030 eller något sådant istället... :D Kickbox är sjukt jävla kul!



Fyfan vad surt att få så mkt böter. Jag tror aldrig jag fått en böter faktiskt. Tur för mig! Kanske beror på att jag bor i en väldigt liten stad.. Haha!

Postat av: Linda

Tjo igen! Du har en award att hämta ut på min blogg! Så man får veta lite mer om dig liksom! :)

2010-04-10 @ 16:10:02
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback