Förberedelser på hög nivå

Har precis vaknat och håller på att planera vad som måste göras idag. Jag måste packa en väska som jag ska ha med mig till helgen när jag ska vara brudtärna och toastmadame på en väns bröllop på lördag. Börjar bli lite nervös för det faktiskt. Mest för toastmadame-rollen då. Hålla tal och hålla koll på alla andra som vill hålla tal. Men det värsta är nog att folk inte har läst sin inbjudan ordentligt och inte "har en aning om" att de skulle kontakta mig om de ville hålla tal. Så det blir att planera in i det sista på fredagkväll för det. Men det ska nog lösa sig ändå tror jag. Bara jag kan hålla mina egna nerver i schack när jag ska hålla mina tal så ordnar det sig =)
Jag måste även packa min ryggsäck som jag ska ha när jag åker till Grekland på måndagmorgon för en 2-veckors båtluff. Ser fram emot den något oergört mycket! Lite dammsugning och städning måste jag också hinna med för att lägenheten inte ska se hemsk ut när jag kommer hem igen om 2½ vecka från Grekland. Måste också hämta ut ett paket på posten och sen även köra till Malmö för att hämta min tärnklänning till bröllopet. På tal om det så var jag där igår för att hämta den efter att de hade sytt in den, men det var inte tillräckligt tydligen så jag måste komma tillbaka idag. Helt sjukt att de inte kunde få det rätt första gången. Det är ju inte så att det var någon jättesvår ändring av klänningen.
Nu ska jag i alla fall börja med lite frukost innan jag sparkar igång dagen på riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback