Hektisk dag idag

Fy fasiken vilken inaktiv dag jag hade igår. Vårt grupparbete blev färdigt i tisdes vilket innebar att jag inte behövde masa mig till skolan utan istället kunde arbeta hemifrån. Men tror ni jag gjorde det eller? Har egentligen tusentals små "måste-göra" saker som jag hade kunnat ägna hela dagen åt igår, och då kanske också kunnat fullfölja något av det. Men neeeej då. Givetvis gjorde jag inte det. Slöade istället i soffan hela dagen och mer eller mindre sov bort ett helt dygn. Såhär i efterhand känner jag enorm ångest för det och vet nu att de resterande dagarna av denna veckan kommer bli mycket hektiska.

På schemat för dagen är att vara i skolan på redovisning mellan 10-13. Sen ska jag ta tåget söderut vid 13.27 för att sen kunna gå till tandläkaren utanför Malmö 15.20. Efter det ska jag skynda mig in till Malmö för att hämta tärnklänningarna till en väns bröllop kl 17.00. Sen bär det av i ilfart upp till Helsingborg igen för att få min tredje och sista vaccinationsspruta mot TBE innan klockan 19 då de stänger där. Någonstans mittemellan allt detta måste jag träffa min studievägledare som slarvat bort en massa papper om mitt tillgodoräknande från mina utlandsstudier hösten 2008, och ge dem till henne ännu en gång. Jag måste posta ett brev till skolan i USA så att jag kan få mina betyg därifrån. Och jag måste hämta ut en kursbok som jag betällt från Adlibris. Ett jäkla flängande med andra ord, men det är väl sånt som måste till ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback