Aktivast idag eller klantigast idag...?

Idag har jag faktiskt varit riktigt aktiv när det kommer till magisteruppsatsen. Har klurat lite med det sista teoriavsnittet och filat på metoden med lite. Känns riktigt bra. Tvättat har jag också hunnit med. Eller, jag håller på med det just nu faktiskt. Shit vad mycket tvätt jag hade. Håller på med femte maskinen nu som också är den sista. Men gissa vad jag hittade för överraskning i den förra maskinen när den var klar? Jo mitt VISAkort. "H*elvete!" Var den första tanken som for genom mitt huvud i samma sekund som jag öppnade tvättmaskinsluckan. Det ser dock inte ut som om det har kommit en enda skråma på det, så jag hoppas att det ska fungera. Väntar med spänning på att få fakta i det fallet =) Där fick man för att man skulle vara duktig och tvätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback