Julafton, plugg och räkningar

Nu är det snart julafton och man får äta all den goda maten som serveras då. Måste visserligen erkänna att jag redan smygstartat med pappas köttbullar och mammas kålrotslåda. Mumsigt värre.
Måste ta mig i kragen och köra hem till Helsingborg idag för att hämta mina räkningar som antagligen har kommit nu under den veckan jag har varit här hos mamma o pappa. Annars lär man väl ha en massa påminnelseavgifter att betala när man väl kommer hem sen. och det vill vi ju inte!

Nu kan man ju fråga sig vad i hela fridens namn jag gör uppe vid denna tiden. Men det är så faktiskt att jag sov hela dagen igår när jag egentligen skulle pluggat så ny kan jag inte sova längre. Och dessutom måste jag ju nu ta igen det jag inte har pluggat tidigare i veckan så att jag inte hamnar efter och sen bara har en vecka på mig att förbereda allt för tentan och seminariet.

Jo förresten, så har jag klippt av mig håret. Eller ja, frisören gjorde ju det men endå. Var ungefär 30 cm som rök av. Jag tycker dock att det blev hur fint som helst. Nu har man ju en frisyr istället för bara långt hår som hänger rakt ner som man endå inte kan göra nånting med.

Frukosten kallar.


// M

Kommentarer
Postat av: Nena

Åh.. fixat håret? Jag vill se.. skicka bild till mig sen eller nått =D

God Jul =)

*kramas*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback