Plugg, Kick-boxning och seminarie

Tjolahopp va skoj det bar på den där Step-core-boll igår. Var sjukt svårt att hålla balansen i alla övningarna, men det gick ju bra endå. Allting kan ju inte vara lätt här i livet.
Ikväll är det Kick-boxing som gäller. Ihh så skoj det ska bli. Finns det något sjkönare än att bara slå och sparka sig trött? Och dessutom nr ingen skadar sig. Underbart.

Har tilbringat dagen nu med att läsa en bok i 6 timmar, men det värsta är att jag har ingefär 4 imar kvar innan jag är färdig. Och sen måste jag skriva en seminarieuppgift om just den boken som jag och Filippa ska sammanställa imorgon för att sen kuna presentera den på seminariet på fredag.
Och på tal om fredag förresten. Så åker jag hem till mamma o pappa då för att vara där i helgen. Ska bli helmys att slippa laga mat. Och sen dessutom så har jag ju inte julpyntat min lägenhet eftersom jag endå inte ska vara hemma över julen så det ska bli mysigt att strosa runt i mammas o pappas hus bland julpyntet hela helgen :-).

Ajsing bajsing nu börjar de kurra i magen här så det är väl bäst att jag tar och lagar lite mat till mig nu innnan jag ska fortsätta med att läsa min bok till imorgon. Vill ju helst vara klar med så gott som allt innan träningen ikväll, för när jag kommer hem därifrån lär jag inte ha så mycket krafter kvar till någonting annat än att titta på TV.


/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback