Gelénaglar, vin och snoffsiga klänningar....

.... Ja det är väl ungefär de orden som beskriver den nu kommande onsdagen för mig. Jag ska nämligen på bal. Det ska bli så fruktansvärt skoj att få klä upp sig i min fina lila/blåa klänning och bara helt enkelt få lov att vara prinsessa för en dag. Har varit hos nagelteknologen idag och skaffat mig ursnygga gelénaglar, snacka om att det är gött att klia sig på ryggen med dem :)

På onsdag så ska jag först och främst åka iväg till frisören för att sätta upp håret, har dock inte riktigt bestämt vilken frisyr jag ska ha än, men det kommer väl innan onsdag får jag hoppas :)
När håret är uppsatt kommer töserna hit så att vi ska sminka oss tillsammans och dricka lite vin innan pågarna kommer i limousinen och hämtar upp oss. Snacka om att jag ska njuta!

Dieten inför balen nu har ju gått lite sådär, eller den har förresten inte gått alls. Men förhoppningsvis så kommer inte det märkas och man får ju hoppas att klänningen sitter snyggt i alla fall.
Men ärligt talat, hur lätt är det att hålla en nyttig och hälsosan diet när pojkvännen kommer hem med godis, vin och andra väldigt goda saker. Till saken hör då att jag troligen är en av, i alla fall i min umgängeskrets, de allra största godisgrisar. Och då allra helst Ahlgrens bilar eller helt enkelt vanlig choklad.

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback