Studentbalen


Igår var då den stora dagen, då var det nämligen dags för Polhemskolans studentbal. Snacka om att man kände sig kunglig när limmon kördes fram på gården för att hämta oss. Allting kändes helt perfekt hela dagen. Håret var skitsnyggt och klänningen satt asbra. Det finns verkligen ingenting att klaga på.

Nu har jag nästan precis gått upp, känner mig lite sliten idag. Men det går väl över om ett tag får jag hoppas. Jag har egentligen inte så mycket att tillägga förutom att upprepa att balen var en total höjdare, den som inte var där missade verkligen någonting stort!


                                          


Jag önskar att men hade kunnat få göra om det en gång till!


// M



Kommentarer
Postat av: clara

jag har en jättefin bild på dig från avslutningen...vill du ha den mailad till dig?
svara gärna i ett mail:)
ha en underbar sommar, en annan chillar stenhårt.
kram
Clara

2006-06-20 @ 01:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback