Veckan som gått...

Jaha.. då sitter man här igen nu då. Är hemma hos svärföräldrarna och har käkat oerhört god mat med efterrätt och grejjer. Har även suttit och pimplat vin med svärmor, trevligt som bara den :)

Blev ganska överraskad här i veckan kan man ju minst säga. Vad hände då kan man ju fråga sig. Jo, när jag sitter och pluggar som bäst så kommer pojkvännen instormande. Vi skulle ju inte träffas förrän nu i helgen så jag blev mycket förvänad med samtidigt väldigt glad över att han kom ner till mig. Han hade tydligen slängt sig på ett sista minuten tåg ner till mig i syfte att överraska, och det kan man ju minst säga att han lyckades med :)

Va har mer hänt nu då? Jo igår (fredag) så var det vattenkrig i skolan. Mycket vått och skoj. Ja jag vet, låter kanske inte så himla skoj, men det kan jag lova att det var det :) Samhällsbrudarna fick vad de tålde :)

Imorgon ska jag och pojken på knytkalas inne i Växjö hos några kompisar, kommer nog bli hur trevligt som helst skulle jag tro. Det blir ju så skoj som man gör sig och jag har för övrigt planer på att göra det väääldigt skoj :)

Nu verkar de som om pojjken är på G att åka hem till oss och nanna eller nåt liknande ;) Så detta får väl bara allt för idag skulle jag tro innan han drar iväg mig härifrån.

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback