Den åttonde dödssynden...

...plugg på en lördag. Borde det inte helt enkelt vara förbjudet? När man egentligen skulle kunna göra någonting annat mycket mer spännande, så sitter man fast framför datorn och pluggar. Men man får väl se det hela från den ljusa sidan. Lektionerna slutar ju nu på fredag vilket innebär ingen mer skola eftersom studenten sen väntar den 13 juni! Fy bubblan vad skoj det ska bli hela den veckan :)

Måste dock erkänna att jag är liiiite avis på kusinen. Han har nu spenderat den senaste månaden i Thailand tillsammans med sin flickvän. Ja just det, samma månad som det här hemma har varit skitväder rent ut sagt. Livet är så orättvist ibland...
Jag vill också resa, och förhoppningsvis så blir resan som jag och min pojkvän nu har planerat till Tunisien till vintern av. Kanske till och med att vi åker redan i sommar! Gud så skoj det hade varit. Ligga på en alldeles orörd strand med en paraplydrink i handen i en hel vecka..... mmmmm.

Tillbaka till verkligheten nu! Nu är det pluggande soom gäller resten av kvällen, i alla fall tills Criminal Minds börjar på femman 21:00 :) Sjukt bra serie! Har du inte sett den så gör det. Den är nästan i klass med CSI, men bara nästan :)
 
// M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback