Rivningshus, tentor och tvätt

Upptäckte nu i morse att en liten ensam duva flugit in i rivningshuset som jag har som granne. Där inne flyger han ensam och fast. Kommer inte ut någonstans eftersom alla dörrar och fönster är stängda nu. Är väl antagligen byggnadsarbetarna som råkat släppa in det lilla livet där. Men han behöver ju inte vara mörkrädd i alla fall, för alla lampor i hela huset är igång :-).

Var i skolan idag. Lyckades gå på fel föreläsning, men då fick jag ju en chans att prata lite med Anna med som jag inte får chans att göra så ofta. Ämnet som vi håller på med nu (nationalekonomi) är sjukt svårt och jag fattar ingenting av vad varken föreläsarna säger eller av vad som står i alla de böcker som jag har. Men jag hoppas att det vänder snart. Detta för att jag även fick reda på resultatet jag fått på tentan om Service Management. Det blev ett stort U (underkänt). Jätteskoj ju, eller inte. Den ska jag nu  göra om den 5 december, vilket innebär att jag ska hålla på att läsa in TVÅ kurser som jag inte fattar någonting av. Men det är som min mamma säger, att man får inte ge upp, det är bara på det igen. Så det får jag väl göra med då.

Nu börjar det kurra lite i magen här, hungern börjar komma smygande. Det får bli Euroshoppers köttbullar och makaroner idag. Orkar inte ställa mig och laga någonting avancerat idag. Ska ju dessutom tvätta hela kvällen och dessutom försöka plugga mellan varven som jag ska byta tvätt i maskiner och tumlare.


// M

Kommentarer
Postat av: Clara

Ja shit vad plugget är jobbigt. Jag förstår inte heller mig på mitt...men jag lyckades komma undan med en ett stort K (komplettering) på min första tenta. Nu ser jag det som att omtenta är alltid en möjlighet!
Hoppas du har det bra i HBG!
kramkram
Clara

2006-11-13 @ 21:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback