En helg med massa fest...

Jaha då var helgen över nu. Och snacka om helg sen då. I torsdes var vi på Villan och sen även på Utposten och sen också solklara Cardan. Så i skolan i fredes var jag lite seg, men man mådde som man förtjänade =)

Utgång igen i lördes. Först var det julfest hos vännerna på Tranemansgatan och sen efter det blev det utgång. Stannade till på Utposten och sen blev det Tivoli ett tag. Var väl sådär där så vi drog vidare till Cardan även denna dag. Lite sådär av ett favveställe kan man ju kanske tro ;). Förgyllde ju även en del av Helsingborg då vi sprang runt i tomteluvor på uteställena =) Och tillåt mig tillägga; Vilken dimma det blev....

 Så söta vi är

Haha dessa bilderna säger bara ALLT om lördagen =)

Denna säger ALLT =)

För fler bilder hänvisar jag till Facebook =)



Gårdagen förgylldes med kalas för min systers äldsta, 12 år fyllde han, Grattis grattis måste man ju säga. Blev dock tidig läggdags för att orka med skolan idag. =) 

Måste även tillägga att jag klarade min omtenta som jag snackat om innan. Sjukt gött =)


// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback