När ska det bli min tur?

Var och handlade julklapp till mig själv är om dan. Kände att jag kunde behöva något som piggade upp lite. Blev lite alldeles för dyra ansiktskrämer och hudkrämer, men dem lyckades lite grann med sitt syfte i alla fall =). Man behöver ju inte förvärra andras vardag med att se trist och glåmig ut.
Får förhoppningsvis reda på min omtenta idag. Är helt rastlös nu och vill bara få reda på den så snabbt som möjligt med tanke på att mitt studiemedel för januari och februari i princip hänger på det. Lärarna har dock idag och imorgon på sig innan de måste ha lämnat ut resultaten och känner man det släktet rätt så väntar dem väl till sista sekund. Skulle inte förvåna mig ett dugg. Men jag känner att om jag skulle kunna få reda på att jag klarat omtentan så skulle min tillvaro bli så himla mycket ljusare nu. Men å andra sidan så vill jag ju inte ha ett negativt besked för då vet jag inte vad jag ska ta mig till eller hur jag ska klara av denna utbildningen!
Detta är verkligen en ordeltlig svacka som jag är nere i nu. Men jag har ju hört att man måste ha sådana med för annars uppskattar man inte när man har det bra. Men jag tycker att det kan räcka nu och att allt kan vända så att tillvaron blir lite ljusare även för mig...


//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback