Jävla buller

Igår var det tenta. Tror inte att jag klarade den faktiskt. Men det är ju inte hela världen eftersom man endå får göra om den. Sen kan det dessutom vara ganska taktiskt att inte klara denna tentan eftersom i inte har fått reda på vad vi fick på det sista seminariet. För det är nämligen så att för att få VG på denna kursen måste man ha haft VG på alla tre seminarierna alternativt VG på ett seminarie och sen VG på tentan med. Och eftersom jag har fått VG på de två seminarierna som vi har fått reda på resultatet på så vet jag ju inte om jag behöver skriva VG eller om det räcker med ett G på tentan. Därför kan det ju vara bra om jag fick IG på tentan nu, och jag sen får reda på att jag bara fick G på seminariet. För då kan man ju plugga för ett VG så att säga. Sen är det ju kanske lite störande om jag nu får VG på även det sista seminariet och sen IG på tentan. Så måste jag ju göra om den i onödan. Men nu vet man ju hur frågorna ser ut så det ska nog bli lättare på omtentan.

Det var ju själve fan med då vad dom håller på med huset utanför mig. Maskinerna dom använder gör så att det vibrerar i mina fönster så det låter tre gånger så illa som det egentligen hade behövt göra. Man hade ju kunnat tycka att man skulle kunna sitta hemma och plugga eller liknande. Det kan man ju se sig i månen efter, eftersom det är fullkomligt omöjligt att ens tänka här. Jag kan inte ens lyssna på musik för inte ens den kan överrösta bullret.


// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback