Slut på julmaten

Ja nu var då både jul och nyår över. Lite trist kan man ju tycka på ett särr då lite ledighet från plugget har varit precis det jag behövt, men å andra sidan är det väl rätt bra med eftersom att julmaten nu är slut på riktigt :-)
Fick en del lite småfina julklappar md för den som undrade. Men den bästa klappen var nog att jag på nyårsafton förlovade mig med min Daniel. Han är en väldigt stor del av mitt allt! :-)

Har just nu precis tagit en liten paus i seminarieskrivandet. Håller på att fixa in alla bortblåsta program i min dator nu efter att den varit på repatation. Men det verkar i alla fall som om den fungerar bra nu så det är ju huvudsaken. Är lite ledsen dock över att alla mina foton försvann, från 3 år tillbaka i tiden och fram till nu. Men man ska ju inte gråta över spilld mjölk säger dom ju. Och det var ju tur att jag faktiskt har framfallat de allra finaste av korten jag hade.  

Nu ska jag fortsätta med installationerna och sen ska jag återgå till läsandet av seminarielitteraturen.


// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback