Usch vad det blåser...

...ja det kan man ju lugnt säga nu ju. Hela huset skakar och det viner i knutarna. Sitter hemma hos mamma och pappa nu. Pappa fyllde 65 år i fredes så vi hade lite kalas här igår. Var jättemysigt faktiskt. Och anledningen till att jag fortfarande är kvar nu är ju då för att tågen inte går hem till Helsingborg. Men visserligen kan jag ju lika bra sitta här och plugga som hemma i lägenheten. Har ju tenta imorgon, därför jag pluggar på en söndag :-)
Får väl se om tågen går hem imorgon bitti annars får jag väl be pappa snällt om att köra mig hem.
Hoppas nu att tentan går bra och att jag inte behöver göra om den som sist.

Ska ut o käka med Anna imorgon efter tentan dessutom. Ska bli jättemysigt. Har inte träffat henne, mer än en snabbis i torsdes, på länge nu. Måste snacka lite skit :-)

Det gamla laget har börjat spela ihop igen nu. Eller i alla fall vissa av dom. Men jag har då inte blivit tillfrågad om jag vill vara med igen. Tycker det är rätt så dålig stil egentligen. Fick höra det på omvägar från en tjej som jag spelade i samma lag som innan att dem nu hade startat ett lag igen. Okej, visserligen hade jag nog inte kunnat vara med i alla fall för att det är för långt att pendla, men det hade ju kunnat vara skoj att bli tillfrågad i alla  fall. Men sak samma nu, får satsa stenhårt på min aerobic och kickboxning nu istället :-)

Nu måste jag nog återvända till mitt pluggande innan jag blir alldeles för distraherad av allt annat skoj som finns att titta på här. Som då till exempel kläder, resor o annat sånt skoj :-)


// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback