Jobbigt...

Fick reda på tentaresultaten från i måndes igår. Klarade tydligen inte denna heller. Var så jäkla säker på att jag klarat den när jag var färdig, nästan till och med säker på att jag satt ett VG, men så blev det tydligen inte. Jag blir så jäkla trött på mig själv alltså. Känner inte alls för att göra någonting just nu, vill bara bädda ner mig i sängen och inte gå upp förrän till våren. Känns som om alls bara går åt skogen nu. Inget jobb, inga pengar, räkningar upp över öronen att betala, tentorna går åt fanders. Och eftesom jag nu inte klarat denna är det inte ens säkert att jag får studiemedel i början på nästa åt eftersom jag ännu inte ansökt om det och det går inte att göra förrän kurserna jag nu läst är godkända.

Trodde jag skulle få en lugnt och skön julhelg detta året eftersom den sista på denna kursen är dn 20 december och sen börjar inte nästa moment förrän den 8 januari. Men eftersom jag inte klarade tentan i måndes så vet jag ju vad som står på schemat även under den perioden.
Fy fan vad allt känns jobbigt just nu!


// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback