Lite allvar med verksamheten nu, eller vad säger ni?

Frågan är om man kanske ska ta och bruka lite allvar med att skriva här. Är lite för länge mellan gångerna nu tycker jag, blir bara en massa catching up när man väl skriver tycker jag.
Skrev en omtenta nu i lördes, tror faktiskt att den gick bra, men så ska man ju aldrig säga för då går det åt skogen. Det vet jag av erfarenhet :) Tentafesten efteråt var väl sådär. Är oftast de festerna som är de med allra mest drag, men nu var det lite mesigt på den fonten, har ju varit med om roligare om man säger så. Men lik förbannnat gick jag ju inte hem tidigare för det. Neeeeej då, Emelie ska alltid vara med tills dem stänger, dumbass som jag är! Tro nog jag var för trött för att ha riktigt skoj, hade ju knappt sovit någonting på hela veckan pga allt pluggande.
Nu är det bara att ta sikte mot nästa tenta som faktum är infinner sig på måndag redan . Usch och fy! Men det är bara att ta tjuren vid hornen och börja plugga igen.
På senare tid, måste jag bara berätta, har jag även gått och blivit en TV addict, hur ska detta sluta?! :)

Schemat för kvällen ser ut som följer: 

     · 20.00 Ugly Betty 

     · 21.00 Desperate Houswifes 

     · 21.55 Christine

Thank God it's Tusesday :)


// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback