Cykelhelvete

Ja nu har alltså även jag fått punktering på min cykel. Är med andra ord nu fullvärdig medlem i den skaran här på Kuntotie som har detta. (Ska tilläggas att alla här har/har haft punktering sen de kom hit) Vad är det egentligen för fel på de cyklarna som säljs här? Är iofs second hand, men ändå. Eller så är det kanske vägarna här som inte rikigt är som de borde. Själv sätter jag nog mina pengar på någon hybrid däremellan! Men i vilket fall som helst, slut på gnällandet för det hjälper ju ingen, jag har fortfarande punktering hur mycket jag än tjatar om det. Är bara att trä på vandringsskorna och traska ner med cykeln till cykelhandlaren så han får fixa det till mig.

Nåt annat då säg? Njaä. Det rullar på som vanligt här. Men en liten väderrapport kan jag ju fresta er med. Vi har idag strålande solsken men det är dock inte mer än 2 grader varmt. Men så länge jag slipper regnet så är jag nöjd!

Ikväll blir det nog ut och svänga de lurviga... men det blir att GÅ ner till stan.. ja ni vet ju varför...

Just nu ska jag ta och försöka övervinna mitt sötsug som är så enormt så ni kan inte tänka er. Får ta en morot som substitut MUMS (?).. Nä fy, tänk om man hade choklad....


// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback