Inflyttningsfest igår...

... och det var riktigt roligt. Kände inte ens dem som flyttade in men jag blev medbjuden av en annan tjej. Så basicly var det jag och en massa finnar, men det gick ju bra ädå =). Var nån form av maskeradgrej och alla skulle va utklädda till nån form av skurkkarraktär men det var ju givetvis inte jag. Dock meddelade de andra deltagarna att det inte gjorde nåt för jag är ju svensk och det är enligt dem de största bovarna som finns...
Efter lyckad förfest bagav de sig till Onnela där det blev dans på borden. Hoppas kunna lokalisera lite bilder från gårdagen och lägga upp, men minns inte vad kvällens fotograf hette, men det ska nog lösa sig ändå =)

Dagen kommer kantas av slöeri fram till 5 då vi ska förbereda nån presentation till på tisdag... kuuuul (?)


// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback