Upp-och-nervända världen?!

Ja det är verkligen så det verkar nu, i alla fall när man pratar om vädret. Nere i södra Sverige har ni snö, men det har bannemig inte vi här uppe i NORRA FINLAND. Hur konstigt är inte det då? Åkte hit som utbytesstudent för att f snö, och så kommer det massor av den varan hemma när jag väl åker bort. Mysko till tusen detta. Men men, jag får hoppas att snön även kommer hit till oss snart så man får det lite ljusare och även så man får chansen att åka lite snowboard =)



Och då till de utlovade bilderna från min födelsedag...

Ja vad kan man säga, så här glad blir man när man får en fransman inslagen i paket!


Och det är vi tre som bor tillsammans här i lägenheten...



Det skålas för födelsedagsbarnet...



Och även italienarn hittade hit...



För den som vill se fler bilder finns detta på facebook =)



Nu ska jag ta och plugga lite och sen bär det av till skolan klockan 13 för ett prov. Wish me luck, I'll need it! Kvällen kommer ägnas åt pluggande, kanske utgång men det är inte så troligt vågar jag påstå.


// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback