Årets första kräftskiva avklarad och en del egobilder

Igår blev det ju kräftskiva här hemma med familjen och herregud vad gott det var. Är nog den enda i Sverige som inte tidigare i sommar vart på kräftskiva känns det som. Men wtf, bättre sent än aldrig! Massvis med kräftor och ungefär lika mycket underbart rödvin och en och annan snaps blev det i alla fall. Härligt till tusen! Men har dock inte alls lika mycket krappula som jag brukar ha efter att ha druckit starksprit, men å andra sidan så brukar jag inte nöja mig med så få snapsar som jag ändå gjorde igår, så det är kanske därför =) Något som jag dock är drabbad av är en massa myggbett, tror det har ett samband ed att vi satt ute till efter klockan 12 i natt. Eller också har jag haft sällskap i sovrummet inatt, myspys! Ja och därmed var årets första kräftskiva avklarad. Ännu en väntar på lördag om en vecka då vi ska bege oss till västkusten till C:s sommarställe för lite hålligång =) Trevligt trevligt.



Lite egobilder, håll till godo!
Har lekt med min mobilkamera och photoshop.


Kommentarer
Postat av: Lina

lät som en trevlig kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback