Uppdatering

Nu var det så hiskeligt länge sen man skrev igen. Jag har så att säga haft röven full med saker att göra. Men sen sist har jag i alla fall hunnit med att jobba sista dagen på sommarjobbet vilket kan ses som ganska skönt faktiskt. Men kan ju tro att jag efter detta fick sommarlov, men ack så var inte fallet! De senaste veckorna har jag nämligen stiftat en mycket nära vänskap (?) med min lagbok. Eller ja, vänskap är kanske att ta i, låt oss säga bekantskap =). Har nämligen suttit och pluggat för sluttentan i JIKEN som jag faktiskt hade igår, på en söndag. Har då aldrig varit med om dess like! Hur det gick återstår att se. Lärarna på denna kursen har ju varit snabba med att rätta alla inlämningsuppgifter så då kan man ju tycka att det inte borde ta så jättelång tid att rätta tentan heller.
Förutom dessa sakerna har jag också varit i Stockholm fär att ordna visum till USA, var riktigt nervös efter alla skräckhistorier som man hört om intervjun på ambassaden men det var helt lugnt. Inga konstiga frågor eller något sånt, så jag blev beviljad att komma in i landet, YES!

Det slog mig förresten nu när jag vaknade att, shit jag åker till San Diego om 19 dagar. Det är vekligen på riktigt nu! Har två kompletteringar kvar att göra inan avfärd med, en skriftlig och en muntlig som jag har planerat att göra nu i veckan. Eller inte bara planerat att göra, jag MÅSTE göra dem innan jag åker. Så är det bara! Sen är det de där med internationellt körkort med, ska ta och fixa det med tanke på att det kan vara lättare då att både hyra och köpa bil där i landet i väst. Är mycket smågrejer kvar nu känns det som. Men allt det stora är ju klart i alla fall, och det är verkligen tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback