Vilken dator ska jag välja?

Har spenderat större delen av dagen med att kolla efter en ny dator. Finns ju så sjukt mycket att välja på måste man ju säga. Hur ska man kunna välja i denna djungel ömsom läckerbitar och ömsom prestandafokuserade maskiner? Måste erkänna att jag är lite av ev utseendefixerad prick när det kommer till mina saker. Det måste vara vackert. Ja, hur underligt det än låter så vill jag ha en vacker och stilren dator, samtidigt som att prestandan inte kommer mycket långt efter i prioriteringen förstås. Nu står det i alla fall, efter idogt arbete, mellan två olika datorer. Båda dessa passar mig utmärkt, både vad gäller designen och prestandan. Den ena är en Asus mini pc eee 1005 och den andra är en Acer 1810t-352g25n. Den senare av dem finns dock inte i vitt, vilket var lite av ett minimumkrav för min del. Men den är vacker ändå, i helsvart då. Blir att massa sig till affären imorgon för att ta en närmare titt på dem båda och pilla på dem lite. Gissa om jag längtar! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback