Las Vegas part 1

Wihooo nu ar vi i Vegas! Kom hit igar kvall vid 7 tiden redo for fest och lite spel. Men tror ni det blev det eller? Haha nej, bada tjejerna som jag skulle mota upp var trotta och hade fruktansvard jetlag och somnade redan vid klockan 8 pa kvallen. Sa det blev att snallt stanna inna pa rummet. Kan dock forsta dem, sjalv hade jag jetlag i tva veckor efter det att jag kom hit fram Sverige, och nu denna turen har jag ju faktiskt bara flugit i 1 timme :) Men i alla fall, under denna min forsta dag i Las Vegas har jag hunnit med:
1. Gigantisk frukostbuffet a la America
2. Lite spel pa spelautomaterna
3. 5 timmars shopping

Inte daligt va nar klockan bara ar 4?! Men det ar bara borjan, det blir mycket mer skoj innan natten ar har!

Maste bara saga en sak: SHIT vilken haftig stad detta ar! For att lattast beskriva det sa sager jag PLAST! Allt kanns helt overkligt, I like it ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback