"Shut up and put your money where your mouth is...

... that's what you get from waking up in Vegas"! - som Katy Perry sjunger ar det va?! Ja vi har vaknat upp har i Sin City for ungefar en timme sen nar klockan var typ 1 pa eftermiddagen. Inte klokt att man sover sa lange nar man ar pa semester. Men det hor ju till saken att vi inte kom hem forran 6 i morse fram vara bravader. Jag maste annu en gang understryka att Las Vegas ar en underbar stad! Helt ofattbart!

Vi var pa en nattklubb igarkvall som var helt fantastisk. Ligger pa ungefar 20de vaningen pa ett hotell och hela ena vaggen var helt i glas sa man hade en helt fantastisk utsikt over hela staden! Sjukt nice. Allt ar helt surrealistiskt har och det kanns nastan som om man drommer hela tiden. Men det gor jag inte. For jag ar verkligen i Vegas baby!

Sen for att komma in pa nanting annat sa fattar jag inte vad jag ska pa spelautomaterna att gora?! Jag forlorar ju bara anda! Men likforbannat ar man dar nan gang om dan!

That's all for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback