Snabb uppdatering... Going to Vegas!

Sitter på flygplatsen i San Diego och väntar på att boarda mitt plan till Las Vegas. Ja ni hörde rätt. I'm going to Vegas baby!

Vd som har hänt under mina i princip datorlösa 2 veckor är inte mycket. Skola, skola, sen fick jag ju visserligen besök hemmifrån med vilket var mycket trevligt. Hon har dock åkt vidare på sin resa här i Kalifornien-regionen och har även hon landat i Las Vegas (som visserligen ligger i Nevada, men ändå!). Så nu blir det några dagar med fest och äventyr i Sin City med henne och en annan tjej. Kan knappt vänta! Det ska bli så himla kul!

(+ i kanten på denna dagen var att jag äntligen fick prata med min saknade C hemmifrån. Haha vi skulle ha maaaassa kontakt via Skype nu när jag är här på andra sidan världen, har ju dock inte blivit så men nu idag så jäklar slog vi till och snackade. Helt underbart.)

Well, nu är det dags att hitta var min gate här! Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback