En san som irriterat mig idag

Innan vi går in på detta vill jag meddela att jag har fått besked nu, jag blev godkänd på min uppgift som jag lämnade in igårkväll! YES!!

Och dagen har som vanligt fördrivits på jobb, har inte varit så mycket att göra så har mest suttit och snackat skit under eftermiddagen. Men i morse såg jag något på jobb som har irriterat mig hela dagen, något som jag verkligen avskyr, och något som denna stackars människa borde inse själv. Nämligen, en vuxen kvinna, kanske 45 år, som har håret i två toffsar på sidorna. Detta är så fruktansvärt fult och ett totalt misslyckat försök från hennes sida till att verka lite mer "ungdomlig". För det är ett faktum: Detta ser bara så fult ut! Och inte nog med bara detta, hon hade världens tunnaste och stripigaste hår vilket inte blev bättre av dessa förbannade toffsar! Undrar vad hon tänkte i morse när hon gjorde dessa. För hon kan ju inte själv tycka att det såg okej ut! Då är det ett besök hos optikern som borde prioriteras nu när nästa lön kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback