Ett steg i rätt riktning

Ja jag ringde ju till CSN för att snacka med dem hur jag nu ska göra för att få tillräckligt med poäng godkända hos dem så att jag kan få pengar till hösten. Fick snacka med en man som, att döma av hans röst, var trött på livet. Och inte var han särskillt hjälpsam, men det är väl CSN i ett nötskal antar jag. Fick i alla fall eftr många om och men fram ur honom att jag skulle skicka in mina betyg från terminen i Finland och att det sen skulle vara tillräckligt med underlag för dem att ta ett beslt om att ge mig pengar för höstterminen i San Diego.

Gårdagen spenderade jag med att jobba och sen plugga när jag kom hem. Kul va?! Fruktansvärt omväxlande liv jag lever i veckorna =P. Men när hjärnan började mossa ihop sig så begav jag mig faktiskt ut på en långpromenad som avlutades med jogging den sista biten, kors i taket! Men det är verkligen en bra tankerensare att sätta igång mp3n och sen bara vandra utan att tänka på någonting egentligen. Idag blev det dock ingen promenad, kom hem ganska sent och då var det hög tid att börja med inlämningsuppgift nummer 3 på JIKEN, handlade om skadeståndsrätten denna gången. Så nu har jag precis tryckt på "lämna in"-knappen så nu får vi bara hålla tummarna tills den är rättad. Brukar ta 1-2 dagar så jag har ju den rättad och klar senast på fredag. Hoppas det blir ett positivt besked så att man kan vara ledig på riktigt i helgen när det är Helsingborgsfestivalen! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback