Helgen

Ja helgen har spenderats i lugnhetens tecken. Var familjemiddag hemma hos mamma o pappa i fredes som dock avslutades ganska tidigt eftersom alla var helt slut efter den varma veckan på jobb. I lördes körde jag hem till Helsingborg för att åtminstånde få vara där lite grann nu när staden är som finast - på sommaren. Gick ner till Hampan med Emelie och tog ett par öl och bara snackade skit i solskenet. Hampan är ju en så riktigt mysig krog mitt nere i hamnen. Nice! Slutade med att vi blev lite festsugna och det bar av upp till min lägenhet för lite mer förfest och tillfixning, och så ännu mer snack - givetvis. När vi tömt en vinare och hällt i oss ett par drinkar var väntade det taxi ner till Tempel där. Var väl helt okej där, men var inte på jättehumör vid det laget - på grund av vissa saker. Så snart nog avslutades kvällen med en kebab med sjuuukt stark vitlökssås. Sicken tur att man inte skulle hem och mysa med någon då =) Hade varit rätt synd om den peronen i så fall.


Helsingborg by night



Sen är det ju de där som jag skrivit om förut. Gaaahh, vad jag blir förbannad, arg och ledsen på det! Varför är jag inte en sån människa som bara kan ignorera titalt och gå vidare?! Ibland önskar jag att jag vore annorlunda...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback