PMS-spöken

Jag har aldrig i hela mitt liv förstått det där med PMS och humörsvängningar, för jag har själv aldrig råkat ut för det. Och nog fan har jag varit snabb att påpeka det för dem i min närhet som någon gång lidit av detta. Det är här som karma spelar in tror jag. För gissa om jag har haft humörsväningningar idag! Har pendlat i nåt berg-och-dalbaneliknande mönster mellan skratt, gråt och förbannelse. Och hur i hela fridens namn ska man förklara detta för ens arbetskamrater när man jobbar ihop med 30 killar på ett lager?! Vet ju bara själv hur jag har tacklat PMS-frågan i mina dar, tror då inte att grabbarna skulle vara mer förstående. Tycker i vilket fall synd om den alla som har fått dras med mig. Jag bara hoppas att det är bättre tills imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback