Spökena är borta

Ja så ligger det till. Spökna har flugit sin kos och min dag har jag spenderat med att sjunga för alla som velat lyssna medans jag kört runt på min truck och plockat diverse burkar. Blir så mycket roligare när man kan roa sig själv lite grann även på jobb.  =)
Jag har precis tryckt på inlämningsknappen för min andra inlämningsuppgift på JIKEN. Handlade om köprätt denna gången. Får väl se om lärarna hinner rätta den imorgon eller om jag får vänta tills på måndag med resultatet.

Ohh ja, imorgonkväll ska jag hem till Cicci för lite mat och vin. Känns skönt att kunna koppla av lite sådär på fredagkvällen. Har ju inte träffat henne på ca 2 vckor tror jag. Ska bli skoj att sitta och snacka lite skit igen. Känns så underligt att spendera i princip varje dag tillsammans hela våren och sen bara inte ses på över 2 veckor. Men det blir väl så när man jobbar på två olika håll nu i sommar...Ajja imorgon är det dags i alla fall =). Får se om det blir mycket att göra på jobb imorgon, funderar på att ta ed mig nåt att plugga dit så att man slipper sitta och stirra rakt ut i tomma intet hela eftermiddagen när ordrarna tagit slut för att vi jobbat för bra på förmiddan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback