Utgång

Ja dagen har gått bra på jobb idag. Skickade in min andra obligatoriska inlämningsuppgift på JIKEN igår och fick besked idag om att jag blev godkänd på den. Jippi!! Hade vissa fel, men det var i alla fall tillräckligt bra för att både få godkänt och en guldstjärna i kanten =).

Nu har jag precis varit hos Cicci och käkat middag med italienskt tema och druckit en del vin. När vi kom hem här till mig för att byta skor inför utgången ikväll kom hon på att hon glömt sin plånbok hemma så hon är just nu och hämtar den. Så nu sitter jag här och väntar på henne. Antar väl att hon dyker upp snart eftersom hon inte bor mer än typ 4 hus bort från mig. Oc sen blir det utgång till Harry's för första gången på länge. Nu bär det av!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback