Bloggen har fått ny design!

Ja som sagt så har bloggen fått en ny och fräsch design nu såhär lagom till sommarens intåg. Har i ärlighetens namn inte tidigare vetat hur man gör för att ändra designen men nu så har jag tagit mig i kragen och luskat reda på hur man gör. Och det var inte så svårt som jag trott, det behövdes bara lite tid och tålamod.

Just nu öser regnet ner utanför fönstret och åskan mullrar för fullt. Vilken tur man har som har en pappa som är så snäll och kommer och hämtar mig snart så jag slipper ta tåget. Har ju så mycket packning med mig nu denna gången som jag ska till Lödde eftersom jag ska vara där nu 2 veckor non-stop.

Sommarplugget det började i måndes och nu på måndag så börjar jag jobba med. Puh, vilken hetkisk sommar det kommer att bli, men jag ska klara det, finns inga alternativ!

Nä nu ska jag ta och packa ner mina sista saker innan pappa kommer och sen bär det av hem till syrran för att fira midsommar. Hade ju tänkt att vi skulle sitta ute, men det verkar som om de planerna har gått i stöpet. Jaja, men det ordnar sig alltid. Bara man har ett gott humör i bagaget! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback