Dagen efter...

Ja det är dagen efter midsommar, men det känns inte som någon rigtig "dagen efter" för min del. Men tur är väl det. Känns ju som att man får ut lite mer av tillvaron om man inte ligger bakis mer än halva dagen. Dock måste jag säga att gårdagen var riktigt trevlig. Det blev att vi satt och åt i partytält i trädgården hos min syster, trots skyfallet. Men det är väl som det är sagt - "Det som inte dödar, det härdar!". Men vi hade det mysigt i alla fall med riktig midsommarmat.
Fick även ett samtal igår från en vän som berättade att hennes bror fått svininfluensan efter ett besök i USA förra veckan. Så nu får han och resten av deras familj sitta i karantän och får inte lov att gå ut under en viss tid. Kul midsommarfirande!

Resterande tiden av dagen ska jag ta och plugga. Eller ja, jag sa ta och lyssna klart på introduktionsföreläsningarna till JIKEN så att jag kan komma in i det ordentligt. Måste sen ta och göra den första inlämningsuppgiften som ska vara inne på tisdag med. Har dock inte fått mina böcker hemskickade från Adlibris ännu men förhoppningsvis så kommer de väl på måndag. Och då vet jag ju i alla fall vad jag ska spendera min måndagskväll/natt med.... Man kan inte vila för mycket för då blir ju hjärnan helt avtrubbad, eller?

Vad tycker ni förresten om den nya designen av bloggen? För mycket rosa? Well, that's me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback