Tankar hit och tankar dit

Ja nu var man hemma igen efter dag två på jobbet. Har fått köra helt själv idag utan mentor eftersom han behövdes på min gamla avdelning eftersom de hade för mycket att göra. Måste säga att det gick jättebra, stolt över mig själv! Trivs verkligen bra där på lagret med. En massa kul folk som försöker sätta mig på plats, men tji får dem när jag kontrar med en kommentar som kommer som en blixt från en klar himmel. Jag är inte så snäll som jag ser ut alltid ;P. Men kul är det kan jag lova. Hade jag bara fått tag i en bättre truck också än min mentors så hade allt varit tipptopp, men det skulle vi fixa till nästa vecka sa han. Jag får ta någon annans som ändå ska på semester då. Det löser sig nog ska vi se.

Även om allt har gått mycket bra idag så har jag varit så himla trött hela dagen. Blev inte så mycket sömn inatt. Dock berodde inte detta på att jag satt uppe och pluggade så länge (som det borde ha varit). Nä jag kom nämligen bara igenom två av de tre föreläsningarna som jag skulle igenom igår. Ingenting fastnade och det var så tråååkigt att jag höll på att somna framför datorn. Är ju inte direkt något spännande ämne inom juridiken som vi håller på med just nu. Konstitutionell rätt heter avsnittet och innebär att det behandlar Sveriges grundagar. Låter det intressant? Det tyckte jag tills jag började lyssna på föreläsningarna. Shit vad tråkiga de var. Föreläsaren stakar sig på vartannat ord och han har en riktigt irriterande dialekt och röstläge. Så nej, de avsnitten måste man nog vara pigg om man ska klara sig igenom, för att inte tala om att man måste vara skärpt och inte låta tankarna vandra på annat håll. Man kan ju säga att mina gjorde det lite lätt igårkväll. Ett litet samtal på MSN och man blir rent knäpp! Kanske man borde logga ut från den helt när man ska plugga eller vad tycker ni? Fan fan fan... Det går upp och det går det ner, och sen är man tillbaka på noll igen. Vad ska jag ta mig till?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback