Halloween igår

Ja det var ju Halloween igår. Man kan ju tänka sig att jag florerade med en massa kända och okända spöken, häxor, sjuksköterskor och djävular här på andra sidan jorden där denna dag är riktigt upphypad?! Men som svar på det så NEJ, jag hade inte någon lust överhuvudtaget att klä ut mig och gå på nån fest. Känner mig fortfarande rätt nere efter allt som hänt både här och hemma, och jag har för mycket tankar i huvudet just nu för att bara kunna släppa det och festa och ha kul. Känns trist men verkligheten är inte alltid rolig, eller hur är det man säger?!

Denna dagen kommer jag spendera i pluggandets tecken skulle jag tro. Jag har en del att göra inför veckan som kommer så det kommer bli ganska så fullt upp! Har mitt tredje och sista midterm på tisdag och även två presentationer på tisdag. Lite trist att det inte kunde vara mer utspritt, men vad ska man göra åt det?

Nu vankas det frukost i alla fall. Yoghurt och flingor låter väl bra? Jo tack det gör det. Ja men då blir det väl det då =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback