Lägesrapport

Ja nu har jag faktiskt tagit mig i kragen och gjort klart min del av förberedelserna inför en presentation som ska hållas på tisdag. Belönar mig själv med att lyssna på schlagerkanalen via webradion. Ooooh mycket nostalgi där och när jag kommer hem så är det ju snart dags för melodifestivalen igen, wiiiho ;) Är inte direkt supertaggad för den där presentationen på tisdag dock, gillar ju inte ens att göra sånt på svenska. Och att nu stå inför 40 ameriakanare och hålla det på engelska gör det ju inte precis bättre =( Ingen som har några bra tips för at bli mindre nervös? Har hört att man ska föreställa sig alla i publiken nakna för att inte vara lika nervös, men herregud, då hade jag ju bara rodnat istället så det tror jag inte hade fungerat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback