Pluggar...

Ja nu sitter jag på skolan och pluggar inför min tenta imorgon. Business project management är det som står på schemat denna gången, vilket även är mitt sista midterm. Har fått reda på resultaten från de två andra och på det första fick jag ett B-, vilket jag är helt nöjd med och på det andra fick jag 44/100. Tror inte att det kan räknas som godkänt men jag kan ju tillägga att det är en svår kurs som jag ångrar att jag överhuvudtaget skrev in mig på. Men det är lite sent att ändra det nu så i värsta fall får jag ta ett underkänt i den kursen och ta igen det när jag kommer hem sen. Det är inte hela världen har mamma sagt till mig, så jag får väl lita på henne =) 

Hungrig börjar jag bli också, klockan är ju ändå 13 här så jag tror att magen skriker lite efter lunch. Får väl ta och göra som den vill då så jag orkar hålla mig vaken till mitt gruppmöte klockan 18 ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback