Tankar / Thoughts

Nu har vi bott i den nya lägenheten i lite över en vecka och den är riktigt härlig. Dock har min resekamrat bestämt sig för att inte stanna och plugga här, så jag får bo här ensam. Eller ja, jag har ju inte råd till hyran själv så jag måste försöka hitta någon annan som vill flytta in här med mig. Hoppas att det ska gå bra. Vill tacka min familj och C för allt det stöd jag fått hemifrån de senaste dagarna. Jag uppskattar det verkligen och det gör mig strakare när jag känner mig ensam här på andra sidan jorden! Ni får mig att inse att jag klarar av allt jag ställs inför och kommer ställas inför. Tack!


 

Now we have been living in the new apartment för about one week. Though have my travel company decided that she doesn’t want to even start attending the uni here, she’s going back home in some weeks and I will have to live here by myself. Well, since I can’t afford the rent by myself I have to find someone else that wants to move in with me. I hope everything will work out fine. It’s just kinda stressful right now. I want to thank my family and C for all the support that I get from back home. I really appreciate it and it makes me stronger in the times that I feel lonely here on the other side of the world! You make me realize that I can do everything that I am put in front of, now and in the future. Thank you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback