Aktivt värre

Ja efter att inte ha varit aktiv för 5 öre igår har jag nog ändå tagit igen det, i alla fall lite grann. Vaknade redan vid 6 och satte tänderna i ca en veckas disk. Ja inte bokstavligt talat då. Som en liiten parentes kan jag meddela att jag verkligen inte har en endaste aning om varför jag i princip bara diskar en gång i veckan. I alla fall, anledningen till att jag valde att just diska vid denna enligt många okristliga tid var helt ärligt för att medvetet irritera min granne. Han har sitt sovrum precis bakom väggen till mitt kök. Och varför ville jag vara så elak då kan man fråga sig? Detta har ett mycket enkelt svar. Nämligen att han under den senaste veckan har spelat musik på högsta volym varje dag, vilken tid som helst på dygnet. Och igår hade han fest hela natten och mina aningar sa mig att han inte skulle vara helt kry klockan 6 i morse =) Föredrog denna gången att ge igen istället för att gå och prata med honom. Mohahaha så ond man kan vara ibland ;)
Det var nog för övrigt inte bara grannen som festade igår märkte jag när jag promenerade ner till gymmet för ett tag sen. På trottoarerna låg lämligen pappret från de obligatoriska kebaberna från Amadeus efter man varit ute och slirat. Mer och mer frekvent ju längre ner i stan jag kom. Blev riktigt sugen jag med faktiskt med tnke på att de har världens godaste kebab. Men det får vänta till nån dag när man har råd att unna sig nånting.

Blev ett 70 minuterspass i skivstång och step och det var lika roligt som i måndes. Har verkigen hittat mitt nya favoritpass =) Känns riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHA. Jag är så glad vi har diskmaskin. Iofs bor vi i hus också. Men ändå :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback