Målarmania

Fick äntligen ändan ur vagnen och målade med hjälp av min kära far om mitt sovrum igår. Förut var där en äcklig ljusblåfärg på alla väggar som jag bara inte kan förstå att någon väljer av fri egen vilja, ännu värre är att han som bodde här innan och därmed valde ljusblått är över 30 år gammal. Nej nu är äntligen den färgen borta i alla fall och nu har mina väggar en fruktansvärt snygg mörkbrun färg. Nästan som mörk choklad.

         

Bilderna ger inte färgen helt och hållet rättvisa, men man får ju ändå en idé om hur där ser ut nu =). Lite gardiner och en ny byrå och tvättkorg sen så är även (äntligen) sovrummet klart! Wihoo!

Kommentarer
Postat av: Linda

Mjaa, jag tycker dock att det går sååå jävla sakta just nu. Fattar inte vad som är fel.. Men men.. Jag hoppas det börjar släppa snart, annars vet jag inte vad jag gör.



Fan va snyggt med brunt! Det skulle jag också vilja ha. Med lite guldiga saker o sådära. Hade vart göörschnyggt. Sry, jag är inne på det orientaliska :P Fan va centralt du bor btw :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback