Var har veckan tagit vägen?!

Denna veckan har bara sprungit förbi och det känns som om jag inte har hunnit med någonting. Känner att jag skulle uppskatta väldigt mycket om vi hade kunna lägga till en dag till i veckan alternativt flera timmar på ett dygn =). Känner en oerhörd stress inombords som grundar sig i de fyra kurserna jag håller på med samtidigt (brukar läsa en åt gången), jag får dåligt samvete för att jag inte hör av mig till alla dem som jag borde, jag tänker väldigt mycket på framtiden och hur mitt liv kommer att se ut efter juni - Kommer jag få jobb eller inte? Och framför allt, vad vill jag jobba med? Samtidigt som dessa tankarna trängs och knuffas i hopp om uppmärksamhet så sliter jag med att försöka äta nyttig och näringsrik mat och klämma in träningspass. En eller annan av alla dessa tankar och aktiviteter blir ju helt enkelt lidande. Som resultat av detta? Ständig stress och tankarna snurrande kring en massa måsten. Det är fan inte lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback