Gårdagen var underbar

Guuud så härlig dag det var igår! Ceremonin var fin och det bästa av allt, jag trillade inte när jag skulle upp på scen =) Efter det blev det lite snabbt kaffe och kaka hemma hos mig för mamma, pappa och mina gudföräldrar. Fick en helt underbar vit klocka och ett görfint halsband och örhängen i present med. Sen bar det av på bankett ute i norra hamnen här i Helsingborg. Det var verkligen jättefint och maten var riktigt god med =) Därefter knatade vi ner till hamnen för att ta ett glas (eller två) rosé på en uteservering där för att sen bege oss till nattklubben där studentföreningen hade abonnerat hela nedervåningen åt oss. Efter en massa dans och många grattis-kramar så promenerade vi hem, barfota och med ömma fötter efter att ha gått i killer-heals hela kvällen =) Däckade i sängen runt 4 tiden i morse.

Såhär såg man ut på banketten igår. Helt underbar utsikt och där i bakgrunden skymtar man Danmark. Bor man på kontinenten så gör man ;)



Helt enkelt var detta en lång och härlig dag. Men ännu är firandet inte över. Jag och C fortsätter ikväll med fest för våra vänner kvällen/natten lång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback