Jaså det säger du...?!

Haha, var bara tvungen att ha en så intetsägande rubrik just av den enkla anledningen att min kära mor verkligen HATAR när jag säger så. Av den anledningen att jag uttalar de små orden när det har varit tyst ett tag och ingen längre har nåt intressant att säga. Hon tycker på ren svenska att jag kan hålla truten då istället. Men nej du kära mamma, det kan jag inte. För som du kanske har märkt de senaste, låt säga, 22 åren så har jag lite mundiarré lite då och då ;). Tycker helt enkelt inte om när det är helt tyst runtomkring mig.

För att komma till lite mer väsentliga saker. Tentan i måndes gick kanon tror jag. Men jag har ju dock lärt mig av tidigare erfarenhet att när det känns toppen så kan det lika gärna ha gått åt skogen. Men det återstår att se. Bara att hålla tummarna de kommande tre veckorna! Efter tentan var det ju obligatorisk tentafest. Den sista någonsin. Låt mig uttrycka det milt och säga att det märktes att det var den sista för jäklar i havet vad dryckerna flödade. Vi hade verkligen jätteroligt, så roligt att jag inte ville gå upp ur sängen dagen efter (altså igår). Men nu är jag på benen igen och redo för att sätta igång med min magisteruppsats. Tänk att det är det sista som jag ska göra på Campus. Känns lite främmande och faktiskt ganska läskigt. Men nu hoppas jag på att få avsluta med flaggan i topp! =)

Om vi ska köra en liten sammafattning av vecka 3 med MarsUtmaningen så kan ett ord beskiva veckan ganska så bra: SLARV. Fy bubblan vad jag har slarvar med maten och tränat har jag inte gjort mer än två gånger. Därav tackar jag härmed min lyckliga stjärna att jag ïnte hade gått upp i vikt när dommedagen inträffade i måndags. Hade gått ner 1 hekto. Och det är väl inte helt illa pinkat med tanke på slarvet. Och sen är det ju faktiskt 7 kr lösgodis. Kan ju tänka så istället.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback