Massa plugg och ingen träning

Sitter och råpluggar för min (förhoppningsvis) sista tenta någonsin, nu på måndag. Är inte många timmar kvar att göra någon skillnad i kunskapsbanken, men varje minut är viktig nu för att få det att sitta! Man vill ju avsluta med flaggan i topp, eller hur?! På grund av detta har det inte blivit så mycket träning som det borde ha blivit denna veckan. Har bara kommit iväg 2 gånger av de planerade 4 och samvetet är inte helt rent eftersom jag käkat en massa strunt med. Usch och fy, men jag antar att jag får sota för det på vågen imorgon för att sen ta mig själv i kragen nästa vecka igen när det är eget arbete igen och man kan planera lite bättre.

Nu måste jag ta mig igenom de sista två böckerna inför tentan för att verkligen vara förberedd imorgon, eller i alla fall så gott det går.

Kommentarer
Postat av: Linda

Måste bara lämna ett spår. Har tittat in här några veckor nu och jag är jävligt glad att jag hittat din blogg. Keep up the good work! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback