Slitet hår och födelsedagsmiddag

Gårdagen bjöd inte på någon större aktivitet från min sida. Var och klippte mig på morgonen. Hade en vision om hur snyggt det skulle bli. Tänkte mig en ganska lång lugg till migg redan väldigt långa hår. Men det blev inte riktigt som jag hade tänkt kan vi säga. Tydligen var mitt hår så slitet att det inte var mycket av det som kund räddas. Så istället för att ha hår ner till halva ryggen har jag nu istället bara axellångt hår! Tycker verkligen inte alls om att ha denna längden på håret, så nu får jag väl antingen skaffa löshår och sätta i eller så får jag gå med uppsatt hår tills det växt ut igen. Men vad ska man göra när man är dum och låter håret bli så pass slitet så att 15-20 cm ryker?!

Fick ivägskickat två jobbansökningar med igår. Ett sommarjobb och ett extrajobb, så nu får vi bara hålla tummarna =)

Idag blir det att diska lite, städa lite, tror jag ska färga håret och sen ikväll ska jag på middag med Cicci och hennes kille för hon fyller nämligen år idag! Så grattis på dig min lilla göteborgare! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback