Inlämningsuppgift och schlager på högsta volym

Ja då sitter man här igen då och försöker knåpa ihop min 4:de och sista inlämningsuppgift för min kurs i e-handel (som jag förövrigt inte rekommenderar någon att ta, den suger!). Än så länge har jag bara fått publicerat de tra diskussionsinläggen som ingick i uppgiften och nu ska jag sätta tänderna i den själva skriftliga uppgiften. Den ska egentligen in kl 23.00 ikväll, men har försökt få tag på läraren och be om uppskov till imorgonkväll eftersom jag pga väldigt kort varsen med uppgiften inte hunnit klart med den. Med tanke på att vi skulle fått den utdelad för 11(!) veckor sedan, men inte fick den förräns i torsdes! Jag säger ju det, värdelös kursadministration!

I alla fall, något som brukar få mig att sitta och småfnittra för mig själv vid denna tiden på dygnet är min kära granne. Han har för vana att spela VÄLDIGT hög musik och med tanke på att vi bor vägg i vägg och även delar balkong så hör jag ganska tydligt vad det är han spelar. Inget illa med det eftersom han oftast inte spelar längre än en sisådär 40-60 minuter åt gången och dessutom så är det mer en regel än ett undantag att han spelar bra musik (det stör mig i alla fall inte så länge han inte har sina berömda fester till långt ut på nätterna när jag vill sova.). Just ikväll verkar det vara schlagertema inne hos honom. För en liten stund sen rockade han loss till Eric Saades Manboy och just nu så ylar han med i Marlena Ernmans La Voix. Inte jättevackert måste jag säga. Och svar JA, jag hör även honom sjunga, och det högt!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback